Kvällssnack med Gabi

, Kl. 23:48 |
Precis pratat klart med Gabi i telefonen, snackade i över en timme om allt mellan himmel och jord vilket kändes otroligt skönt. Alltid kul att bli uppdaterad av vänner man inte snackat med och träffat på länge ♥

Nej, nu ska jag titta på Friends haha hann inte inte ens börja innan. Måste poppa popcorn också, mums! Har blivit lite smått beroende av popcorn faktiskt, tvingade t.o.m. Lovisa att poppa åt mig på morgonen när jag sov hos henne förra veckan haha...

Jag & Gabi - i början av gymnasiet!


Vet inte riktigt vad jag tänkte med denna vintriga skolavslutningen i 1:an då jag såg ut såhär...


En utav de få bilder som går att visa av alla de flumpics vi tog i fotostudion i början av 2:an...


Då vi käkade på Chill-Out-Burgare på Chill Out i Kristianstad förra vintern!



Kom ihåg mig?