Spökar det?!

, Kl. 21:26 |
Måste berätta om en lite äcklig grej som hände vid matbordet innan! Mamma och pappa var iväg för att handla och då stod jag och skalade potatis. När de sedan kom tillbaka och maten var klar så satte vi oss alla ner för att äta. Alla utom Ellen som hade stuckit upp till macken för att handla något litet medans mamma och pappa var och handlade i stan. Mamma hade sagt till pappa att ringa till Ellen för att säga till henne att komma hem och äta. Pappa sa då att hon sagt "att hon bara skulle på toaletten först" och då sa jag: "men hon stack ju upp till macken?" men pappa bara sa: "nej, hon är hemma... hon är väl på sitt rum och kommer snart!" Så vi åt vidare och helt plötsligt så började en Britney Spears låt spelas ganska så högt från ingenstans, precis som om Ellen skulle ha öppnat dörren till sitt rum och lämnat den öppen medans hon gått på toaletten. Jag bara: "ofta hon är hemma?" och pappa han sa då: "ja, hon gick väl på toaletten nu..." och då sprang Albin ut i hallen och in på Ellens rum men där var hon inte och inte på toaletten heller! Både jag och Albin letade i hela huset efter henne sen men hittade inte henne. Efter kanske fem minuter så ringer det på dörren och då kommer Ellen hem. Berättade hela historian för henne och hon kollade på sina högtalare på sitt rum. Innan hon stuckit hemifrån hade hon tydligen skruvat ner dem på det minsta men nu när hon kollade så var de på högst volym? Dock spelades ingen musik, det var bara den lilla snutten av en Britney Spears låt vi hade hört i några sekunder vid matbordet tidigare. Vi fattar fortfarande inte vad det var som verkligen hände... sjukt äckligt och obehagligt var det i alla fall!

[lisabjernhagen]

Men vad läskigt :/ fyy... Ryser nästan.



sv: förstår det! åh, ja det kan ju vara lite jobbigt det.



Tack ska du ha :D ja jag går alltid min egen väg och vill gärna inspirera andra att också göra det. Hur man än vill se ut. Vad roligt att höra! <3





Kom ihåg mig?