Sängdags

, Kl. 19:51 |
Det plingade till i mobilen om att det var dags för mig att gå och lägga mig för att jag har en hel del sovtimmar att ta igen för att få bra med sömn. Ganska nice app faktiskt! Dock måste jag sitta uppe en bra stund till och plugga naturvetenskap även om jag inte kan göra provet imorgon som planerat. Frågade läraren om jag kunde få göra det på torsdag istället för att det är så mycket hemma med att hjälpa mamma och sånt men för en stund sedan fick jag ett sms om att jag skulle till tandregleringen imorgon och den tiden har jag väntat på ett bra tag. Dum tid dock så det är varken lönt att åka till skolan och vara där innan jag måste pendla tillbaka till Kristianstad och för sent att dra till skolan efter besöket... så jag antar att det inte blir någon skola för min del imorgon?

Nej, måste plugga vidare nu!



Kom ihåg mig?