Gott nytt år?!

, Kl. 17:17 |
Äntligen hemma! Blev nästan klar med min filmaffisch idag, blev lite krångel med InDesign så får göra det hemma. Var med om den drygaste bussresan någonsin dessutom. Tog bussen 16.10 från Resecentrum hem och med den brukar jag vara hemma 16.22 men eftersom det var överdrivet mycket bilar och köer i hela stan (seriöst det KRYLLADE av bilar!) så var jag istället hemma 16.54! Hann somna till två gånger under den tiden och det är riktigt störigt när allt går så långsamt och man står i kö. Det blir liksom gasa, bromsa, gasa, bromsa, gasa, bromsa... osv haha hackigt värre. Men inte nog med detta så när jag PRECIS hade hoppat av bussen så började huset vid vägen fyra av raketer ungefär 20 meter ifrån mig och jag höll fan nästan på att skita på mig hahaha! Att vara så trött och sen bara höra massa höga knall så nära en får en verkligen att vakna till...




Kom ihåg mig?