Breakfast time

, Kl. 14:02 |
Hemma och sjukling idag också, superkul... fast nej. Fredag idag i alla fall vilket betyder att jag inte behöver sjukanmäla mig och missa fler dagar i skolan haha. Ska även ta igen en massa plugg, måstemåstemåste. Har precis vaknat nu typ... för kanske tredje eller fjärde gången och känner att huvudet är ganska så tungt. Sitter med en papperstuss i näsan också eftersom jag fick näsblod. Längesen jag kände mig såhär ful faktiskt haha, fått någon liten finne här och där också, tack för att smink uppfanns säger jag bara! Nej, nu ska jag inte klaga mer utan gå upp och käka lite frukost, känner att det behövs i min lilla mage.

Kram på er.


Hade ju inte suttit fel med en sådan här frukost idag... mums!
Elin

fin blogg! :)



kolla in min blogg och lämna gärna en kommentar!





Kom ihåg mig?