Bloglovin'

, Kl. 12:31 |
Som ni kanske ser så har jag även skaffat bloglovin'. Hade det till min förrförra blogg faktiskt & det är kanske på tiden att jag skaffar det till denna då den snart varit igång i ett år (i mars för att vara exakt).

Det är hur enkelt som helst att följa min eller någon annans blogg genom bloglovin', ni trycker bara på knappen som ni ser längst ner i vänstermenyn eller den lilla blå knappen med ett kryss på under inläggen! Är du inte meddlem får du gå med och det är väldigt enkelt och kostnadsfritt.

1. Tryck på någon av dessa knappar.


2. Tryck på följ bloggen & efter du har gjort det så kommer alla mina inlägg upp där då de har publicerats så att det är enkelt att följa med!
elin

sv; jag gillar denna designen bättre än den du hade innan :) riktigt fin!! :D





Kom ihåg mig?