Kaos

, Kl. 17:26 |
Precis kommit hem från skolan nu! Tog en jävla tid då vi fick höra av några i bussen från skolan till centralen att alla tåg var inställda, Lovisa kollade upp i sin iPhone och det stämnde! Jag & Bine sprang in på Kebabbar och köpte en pommestallrik som vi sedan mumsade på medans vi stod och väntade på ersättningsbussarna! Helt kaos var det men till slut kom vi på den minsta och sötaste buss jag sett! När bussen kom så skulle människorna i den självklart gå ut för att vi skulle få komma på & det bara vällde ut människor! Jag och Bine bara: "Shit, hur många människor får plats i den lille bussen egentligen?!" Hahaha.

Men nu ska jag gå upp & ta en kopp kaffe för att sedan plugga röven av mig hela kvällen, mindre nice! Btw "Dag 16 – Innehållet i min väska." Får jag ta och lägga upp imorgon tyvärr, kommer inte att ha tid till det idag, ni får helt enkelt längta efter det ;) Kan bli ganska intressant faktiskt, jag har allt möjligt skit i min väska... ni anar inte!



Kom ihåg mig?