Update från Stockholm

, Kl. 21:16 |

Var precis så att jag hann med bussen som gick från skolan 08.30 haha, fy vilken osis det hade varit om den hade kört iväg framför näsan på mig! Haha. Satt på bussen med Bergatrollet & Bytingen (våra klasser heter så, okej? Haha) i sju timmar. En hel del som klagade över hur drygt det var men jag som har varit på husvagnssemester sedan barnsben så är jag ganska van :D 

Satt & krängde chips också! (Tjockis).


Stannade på några ställen på vägen upp & åt på McDonald's.



När vi väl kom fram flummade vi lite utanför Sveriges radio...








...och sedan besökte vi Sveriges Television - lite fräckt faktiskt! Jag träffade bland annat Bolibompadraken :$





Har precis varit ute & käkat på en pizzera med Bine, Lovisa & Britta nu... tror dock att vi satsar på något bättre resten av resan ;) Ska gå och duscha här på vandrarhemmet nu! Tydligen får man inte göra det efter klockan tio på kvällen...

Nice rum eller hur?






Kom ihåg mig?