Tidsfördriv?

, Kl. 19:18 |

ÄRLIGHET:
Vad tycker du om kärlek? Att det är något nödvändigt ont, hur illa man än kan tycka att kärlek är ibland så skulle man inte klara sig utan det.
När kramade du någon sist? Idag!

Saknar du någon speciell person? Ja, det gör jag.

Har du svårt för att bli kär? För att bli riktigt kär så... lite! Men annars har jag väldigt lätt för att fatta tycke för någon faktiskt.

När fick du senast en komplimang? Nyss :)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Hahahaha ja!! Det var en... kväll det!

Hånglat med nån riktigt ful: Mjo...

Hånglat med fler än 50 pers: Nej, det kan jag inte påstå!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Har hänt ja...

Gjort något riktigt dumt? Det har vi nog alla gjort vid något tillfälle... så ja.

Gjort något du verkligen ångrar? Klart jag har.

Åkt ambulans? Yes, det har hänt några gånger nu ;)

Gjort nåt olagligt? Ja, men inte sådär värst mycket.

 

Blivit polisanmäld? Tagen av polisen då jag drack offentligt? Men inte att någon har anmält mig!

Slagit ner någon? Nej, bara örfilat och rivits som en galen katt HAHAHA!

Skämts över dina föräldrar? OM jag har...

Skämts över dig själv? Ibland.

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, det har jag.

Tar du droger? Aldrig, blir hög på livet istället ;)

Dricker du? Får väl erkänna att jag dricker en del *host*

Vilka kläder sover du i? Tunna pyjamasbyxor & en t-shirt

Har du varit kär i någon du inte kan få? Både ja och nej... (?)

Är du ensam nu? Yes I am!

Vill du gifta dig? Ja, det vill jag någon gång i livet :)

Vill du ha barn? Klart jag vill!

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Mathias... annars min syster haha!

Du fick ett SMS av: Kempe

Såg dig gråta? Familjen tror jag...

Du gick på bio med? Mathias & några andra.

Skällde på dig? Pappa, vem annars?!

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? En liten skvätt har det väl blivit ja!

Kramat någon? Jadå, klart!

Pussat någon? Nepp.

Sjungit? Japp! En liten snutt av "Stockholm i mitt hjärta!" tror jag hahahaha!

Saknat någon? Enormt!




Kom ihåg mig?