Svettig, en aning brun & glad

, Kl. 17:30 |
Precis kommit hem från stan nu! Gick & tog ut pengar och gick sedan till H&M för att inhandla nytt smink. Gick sedan hela vägen ut till Yllan för att besöka min APU plats, fick ett papper påskrivet (så att jag kan få matkuponger) och gick sedan till solariumet. Besökte det som ligger på Söder, första gången faktiskt, och blev förvånad över hur fint det var! Jag har alltid trott att där skulle vara lite halvskabbigt då det ser lite så ut utifrån om jag får säga det själv men nejnej! Där för jättefint och till och med musik, vilket oftast inte fungerar på de andra solarium jag varit på!

Solade 21 minuter i liggande solarium & steg sedan upp en aning brunare, nice! Har ringt till morfar också och han kommer senare ikväll med sin kamera som jag ska få låna när jag är i Stockholm, nice det också! Nu ska jag packa & sånt hela kvällen :D







Kom ihåg mig?