NykterT

, Kl. 17:42 |
Nyduschad och känner mig otroligt fräsch må jag säga (skriva?) :D Är inne på min tredje nyktra helg nu och det suger en aning. Känner suget något enormt nu haha och det hjälper ju inte precis att se alla skriva om festligheter på facebook! Men men, jag är duktig flicka och stannar hemma och pluggar istället! Även om jag inte har pluggat något ännu... hahaha! Lite trist att vara hemma är ju också att man tänker mer då, på sånt man inte vill tänka på - på sånt man mår dåligt av. Sånt man inte tänker alls lika mycket på när man är iväg och roar sig och det suger ju... en del!

"I,m sick and tired of being sick and tired"


Aja, nu ska jag fixa till mig lite & sedan sticka till farmor och farfar tror jag!
Tobbe

Surt ;P


Ida

Svar: Haha eller hur Tobbe ;)





Kom ihåg mig?