Ny bikini

, Kl. 19:01 |
Kom hem för ett tag sedan! Var först på H&M i Hässleholm med Lovisa men där fanns inga snygga bikinis kvar så jag gick inom H&M i Kristianstad efter tåget. Hittade där denna fina bikinin! ♥ Köpte hem en i var storlek för kunde inte bestämma mig haha! Har dock provat hemma också så ska lämna tillbaka den som var förliten imorgon :)

Såhär ser den ut! Det är den jag la upp i ett tidigare inlägg idag, fast andra färger på mönstret då den jag ville ha först var slut. Tror dock att jag faktiskt gillar denna färgkombinationen bättre än den jag först tyckte om? :D
Dock är detta den överdelen som var förliten, den andra sitter lite bättre på som man kan se på de sista bilden, den trycker ju in det lilla jag har :(


Nu ska jag plugga röven av mig inför imorgon och sedan förhoppningsvis hinna med att göra en bloggdesign också?! Hur fan ska jag lyckas...? Aja, I'm out! ;)

bella

tänkte fan med köpa dom juuee!! din jääuvulle


Ida

Svar: Hahaha (a) Du kan ju fortfarande köpa en sån!





Kom ihåg mig?