Mygg, mopedspekulanter & grattis till farfar!

, Kl. 15:19 |
Hahaha har fått ett myggbett i hårbottnen... en aning skönt att klia när man löddrade in håret i shampoo i duschen kan jag säga! Lite synd att alla mygg ska komma fram på sommaren när det är varmt & då man vill sitta ute halva nätterna, tycker att de kunde ha varit ute på vintern då alla sitter inne med elementen uppskruvade på max så att vi slapp bli bitna... men men!



Nu håller jag på att fixa mig, det går en aning segt då jag inte alls känner för att stå och sminka mig, fixa håret m.m. men farfar fyller år idag, grattis till honom! ♥ Så ska dit på middag & gratta honom vid fem. Egentligen skulle det komma några spekulanter vid femtiden för att kolla på min moped som är till salu men de ringde nyss och sa att de ville komma tidigare vilket inte var möjligt så de kommer imorgon stället, får helt enkelt hålla tummarna för att jag får den såld då!

Nej, nu runar jag igen, ciao!



Kom ihåg mig?