"Låt mig sova förfan?!"

, Kl. 11:23 |

Låg och tittade på "No Strings Attached" igår (som var jävligt bra btw) nmen när filmen började närma sig slutet blev jag så trött att ögonen gick i kors så jag pausade och rättade till kuddarna i sängen för att sova. Hade nästan somnat när en viss person smsade så det tog en liten stund innan jag fick somna.



Väcktes sedan när klockan var typ fem på natten av ett visst "Lejon". Missade första samtalet så tänkte jag: "Åh, skönt...nu kan jag somna om igen". Men nejnej, han ringer igen haha så jag svarar och säger "Jag sover!" med grötig och trött röst och sedan somnar jag om igen! När jag sedan vaknade för en liten stund sedan, trött som ett as, hade jag sex sms i mobilen, tur att jag inte vaknade av dem i alla fall, hade blivit knäpp xD

Nu har jag ätit frukost med pappa och lillebror, ska fixa till mig nu och sedan sticka till farmor & farfar. Det kommer några som ska ta en titt på min moped som är till salu som jag skrev igår, håller tummarna ;)

Ciao!




Kom ihåg mig?