Kill me slowly?!

, Kl. 12:01 |

Var galet trött imorse men släpade ändå upp my sorry ass till skolan! Har haft nationellt prov i engelska med Lovisa & det gick nog ändå hyfsat bra även om vi hade missuppfattat en del haha. Nu ska jag snart ha film, har tvingat Bine att vara med idag så att jag inte ska sitta där helt ensam och sysslolös för att hon har allt material på sin dator, måste redigera vår film så att vi blir godkända ju!

Har en heeeel del att göra i eftermiddag/ikväll också! Först efter skolan ska jag ta mig till Långebro med farmor för att fråga efter sommarjobb. Tror dock att det inte kommer att gå, allt är redan upptaget ju? Ringde runt som en galning med Lovisa i fredags ju men alla sa att de redan hade folk som ska jobba i sommar och att jag var försent ute. Fan att jag inte fick inom kommunen... de som skulle kolla på mopeden igår dök inte heller upp, ohyfsade människor som inte ens ringer och säger att de inte ska komma utan låter oss sitta och vänta i onödan? Aja, skitsamma :) Sedan ska jag i alla fall skriva klart hälsobilden, skriva min arbetsplatsanalys & skriva om Romantiken till imorgon, kill me please?!

Ska ju till Stockholm nu på onsdag till fredag med klassen & parallellklassen! Längtar en aning (a) Har hoppat över mensen också, jobbigt med det när man ska gå runt i Stockholm + att det är skönt att slippa den på sommaren när det är varmt & sånt ;) Dock är det ju skitväder just nu haha...

Får se om jag hinner med att blogga senare, men tvivlar på det!

Såhär ser jag ut idag! Jeans & en randig topp med puffärm :) Tog mig också tid att lägga ögonskuggor! Lite äckliga bilder dock...ser helt glansig ut ju! Men det blir ju så med blixt...





Kom ihåg mig?