IG to VG perhaps?

, Kl. 17:14 |
Nyss hemkommen från skolan! Hade min sista filmlektion idag & satt och redigerade ihop min & Bines film (dock min film eftersom hon gör en egen av samma material). Visade upp filmen då jag var helt klar (dock saknas för & eftertexter som jag ska lägga in) och Rasmus tyckte att den var jättebra! Men inte bara det utan om jag gör en, två uppgifter till tills på fredag så kommer jag att få VG i slutbetyg! Hur underbart är inte det när jag innan har haft IG-varning? :D


     

Är helt pepp nu så ska gå upp och få lite mat i magen & sedan ska jag fan plugga! Får se hur jag gör med den sista idrottslektionen imorgon också.. vi ska paddla kanot men no f*ucking way att jag, Ida Wivel, paddlar KANOT! Får snacka med mamma sen när hon kommer hem haha.

Aa fast nä?


Ha det så bra så länge!
Beatrice

HAHAHAHA snygg bild!


Ida

Svar: HAHAHAHA eller hur xD





Kom ihåg mig?