Hemma efter skolan & stan

, Kl. 19:07 |

Lyssnade på treornas som redovisade om sina projektarbeten i 2,5 timme efter lunchen & efter det stack jag & Lovisa in till stan och gick runder i lite affärer! Hon köpte lite "överraskningar" och jag letade efter ett par shorts men otur som jag hade så fanns inga i min storkek (y). Efter det gick vi till solariumet så att jag fick sola (lite dumt när det har varit så bra väder - I know! Men då jag hade kommit hem hade det inte varit lönt att sola eftersom jag pendlar så jag valde solariumet just idag. På torsdag och fredag då vi är lediga ska jag dock ligga vid poolen och steka!!!)

När jag kom till Kristianstad sen så gick jag snabbt inom Lindex (där jag hade hittat shortsen) och där fanns de i min storlek(!). Gick snabbt in och provade, de satt perfekt och efter det lade jag undan dem till imorgon, köper dem då så tar jag hem dem och provar till lite toppar och sånt. Det är ju så mycket enklare att se hur något sitter då man provar hemma än i ett provrum, eller hur? :)

Nu har jag precis ätit middag med familjen - pappa och + Disa haha. Time for en stor kopp kaffe & plugg nu!


 




Kom ihåg mig?