Helvetes bussjävel

, Kl. 11:16 |

Skippade idrotten imorse eftersom vi skulle ha utegympa, aldrig att jag hade haft det i detta skitvädret! Gick upp nio och började fixa mig & när jag var klar gick jag till bussen... som aldrig kom! Sitter här och surar lite nu medans regnet smattrar på mina gluggfönster... källargluggfönster... vad säger man?! Äh, mina små gulliga fönster i alla fall!

Är det bara jag som blir allmänt deprimerad av sånt här?!



Skippar skolan idag & åker istället in till stan senare för att fixa lite inför imorgon - då åker jag ju till Stockholm!

Jag ska:
* Ska sticka inom min APU-plats för att få ett papper påskrivet så att jag kan få mina matkuponger av skolan sen.
* Köpa smink; Foundation (kör på en nyans brunare denna gången), mascara & concealer! Lite trist att allt tar slut exakt samtidigt...
* Sola solarium! Var ett tag sedan nu & börjar tappa färg då solen inte är närvarande ute heller ;)

Ikväll får det bli plugg & massa packande!




Kom ihåg mig?