Gårdagen

, Kl. 13:22 |
Dålig uppdatering igår, men jag var verkligen inte på humör för att blogga så jag lät bli istället! Stack från skolan efter lunchen & var hemma tidigt. Sedan bar det av mot Bromölla där Freddy o hans mamma kom o hämtade mig från bussen. Var hos Pierre en bra stund innan vi fortsatte vidare hem till Axelsson i Håkanryd för att fixa i ordning för fest! Ingenting var ju planerat haha men de stora starka killarna bar ut massa stolar och en soffa där ute! Trevlig kväll, satt ute hela tiden och folk kom och gick! Tack för det :)

Nu har jag precis kommit hem från Pierre & Robin. Satt och dagdrömde om rostemackor och mjölk på bussen så när jag kom hem så ser jag ett helt oöppnat paket hemma med rostemackor så det har jag krängt av ;)
Är lite smått sliten just nu faktiskt, skulle ju hålla mig nykter igår men det blev ändå lite vin från Freddy haha. Har några bilder i mobilen också som jag ska försöka få in när jag får tag på syrrans mobil.

Nu ska jag hoppa in i duschen & bli som en helt ny människa! Brb.



Kom ihåg mig?