Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

, Kl. 17:32 |
(Skulle ha publicerats igår, oooops!)

Humor är det viktigaste, han ska våga bjuda på sig själv men samtidigt inte vara dryg. Charmig blick och vara ödmjuk. Lagom självsäker, för mycket är bara avtändande och för lite är bara drygt. En snygg klädstil attraherar också mig. Han ska också vara lagom beskyddande, en svartsjuk kille vill nog ingen ha. Vi tjejer kan faktiskt ta vara på oss själva och är det så att ni inte kan lita på oss, varför då vara tillsammans? Han ska tycka om att vara ute och roa sig men samtidigt bara kunna "va" och ta det lugnt med mys.

En kille som är rolig på sms, msn, facebook m.m. gör också att jag blir mer intresserad för nuförtiden är det ganska viktigt att kunna komma överrens på t.ex. sms också för det räcker inte bara att göra det då man träffas. Han ska definitivt inte vara en sådan som smsar 24/7 heller, det är otroligt störigt och då stöter du bara bort mig - give me some space boy! Dock ska du inte höra av dig för sällan heller & jag är inte någon som vill vara först med att höra av mig hela tiden.

Bra på att kyssas ska han också vara! Vem vill ha någon som trycker ner tungan i halsen på en liksom? Eller dreglar som en rabiessmittad hund...? Utseendet spelar förstås också en stor roll! Jag måste kunna tycka att han ser bra ut & attraheras av honom, jag skulle aldrig kunna göra något med en kille som har en underbar personlighet men sedan ser ut som skit? Haha ja, nu kommer jag inte på mer :) Kemin är i alla fall det viktigaste. Man ska kunna komma överrens och kunna trivas med varandra utan att det känns konstigt.
Palm

Låter bra Ida :D då vet jag vad för kille jag ska hitta åt dig ;)





Kom ihåg mig?