Dag 13 – Mitt drömbröllop.

, Kl. 14:43 |
(Skulle ha publicerats igår)

Ojojoj, lite intressant detta ju för förhoppningsvis så kommer jag väl att gifta mig någon gång i framtiden. Jag har nog aldrig som liten gått runt och tänkt på mitt framtida bröllop och hur jag går fram längst gången i en fin vit klänning med släp efter sig som små fåglar håller upp (haha som i Askungen) och hur alla gäster kastar ris över mig och min nyblivna make då vi går ut från kyrkan.

Jag vill inte gifta mig i en kyrka, det vet jag redan nu. Jag har aldrig tyckt om kyrkor, får nästan lite kalla kårar varje gång jag går in i en haha. Vissa kanske tycker att det är mysigt men själv tycker jag bara att det är stelt, tråkigt och obehagligt. Jag vill gifta mig utomhus på sommaren. Lite som i de amerikanske filmerna då gästerna sitter uppradade på vita stolar och längst fram under en "båge" klädd med blommor står prästen och den blivande maken. Sedan efter ceremonin så ska det bjudas på mat & sedan tårta. Folk ska dricka en massa sprit, bli glada & full för att sedan dansa hela natten lång! Om jag skulle vilja ha barn med på mitt bröllop eller inte vet jag inte, det får jag ta ställning till då det blir aktuellt.

(Bilderna är tagna från google).







Kom ihåg mig?