"Är du skytt?"

, Kl. 20:30 |

Sjukt lyckad Valborg igår alltså! Började bra redan på tåget dit då några killar var generösa och bjöd på lite öl. Placerade oss sen i stadsparken i Lund, asmycket folk vafan! Typ värsta festivalen typ :D Satt med gänget Lovisa firade midsommar med förra året och hade väldigt trevligt även om de var smått gay ;)

När de sedan skulle dra vidare till Malmö så gick vi till stationen där vi träffade ett gäng killar vi blev lite bundisar med haha! Innan vi åkte till Lund hade jag läst mitt horoskop som sa att jag skulle hitta mitt livs kärlek och att det skulle vara en skytt så jag frågade nästan alla killar jag mötte om de var skyttar hahaha! Dock mötte jag inte en skytt på hela kvällen, men men ;)

Flumbild från när vi satt och väntade på tåget till Höör!
Kommer upp fler på bloggen när jag har fått bilderna från Lovisa ;)

Sedan åkte vi vidare på efterfest i Höör hos Emil! Riktigt trevligt där också, tack för det pöjkar! Hämtades i Hässleholm halv tre på natten av Lovisas mamma sen och sen åt vi makaroner med ketchup halv fyra på natten innan vi däckade i sängen!

Nu är jag hemma igen och håller på att fixa hänga in kläder i garderoben & packar upp m.m. Ska bädda sängen snart också, älskar känslan av att krypa ner nyduschad i en nybäddad säng med nya sovkläder!

Hoppas att ni också hade en trevlig Valborg! Ciao.




Kom ihåg mig?