"- Vilka är dina tillgångar som människa?"

, Kl. 21:26 |
Sitter och skriver på min hälsobild som ska vara inlämnad på tisdag & är snart klar! Har fått ihop 1685 ord än så länge. Två frågor kvar & den ena är: "- Vilka är dina tillgångar som människa?" Jag sitter här och tänker liksom "HMMMMMMM...att jag kan prata jättejättejättemycket?" Antar att det är en tillgång då kommunikation förmåga är en viktig och bra sak i livet, man måste våga prata och säga vad man tycker och såklart stå för det också. Dock begränsar ju min tandställning mig då jag får skav när jag har pratar för mycket haha :( (Har skav efter i fredags just nu & det är inte så kul, det tar ju trots allt några dagar innan det läker... om jag inte pratar ännu mer då vill säga hahahaha :$). Men frågan måste ju mena vad jag är bra på, och hur det hjälper mig som människa? Genom att jag är bra på att prata, kommunicera och argumentera så tar jag ju mig fram i livet på ett helt annat sätt än vad blyga människor gör?  Ja, jag kör på detta! ;)







Kom ihåg mig?