Tisdag

, Kl. 15:29 |
Hemkommen från skolan för en liten stund sedan! Jag ledde idrottslektionen tillsammans med Britta och det gick ju både bra och dåligt ;) Men ganska hyfsat ändå! På eftermiddagslektionen behövde vi bara skriva en liten synopsis till våra blivande digitala bokpresentationer och efter det fick vi åka hem, NICE!

Har precis ätit en macka med skinka, ost och majonäs! Jag åt också en skål med müsli i mjölk... inget att rekommendera! :):):) men så går det om det står en fil i kylskåpet & så tror Ida Wivel att det finns fil i den men när hon ska hälla det i en skål så kommer det bara en liiiiiten klick!

 

Nu ska jag ringa ett samtal & sen måste jag nog lägga mig ner och läsa klart Gösta Berling! Ha en bra fortsatt tisdag! Kanske kommer fler inlägg senare, men lovar inget!



Kom ihåg mig?