STRUL STRUL STRUL

, Kl. 20:19 |
Har inte direkt haft så mycket tid till att uppdatera idag eftersom vi har fått våra datorer omformaterade till Windows 7. Inläggen igår ville inte läggas upp på facebook heller, massa strul. Nu har jag iaf lyckats få igång internet efter många snäsiga kommentarer mellan mig och pappa. Mozilla Firefox fungerar tydligen inte tillsammans med Windows 7 på våra datorer heller, vilket suger! Internet Explorer fick jag precis damp på & kände bara för att slänga datorn i väggen...! Efter det provade jag Safari men då kan man tydligen inte skriva ett "@" utan att komma till förstasidan... så nu har jag laddar ner Google Crome som jag är nöjd med ;) AWESOME!

Inläggen från igår:
http://idawivel.blogg.se/2011/march/mellanperiod-1.html
http://idawivel.blogg.se/2011/march/--1.html

Var och solade med Bine efter skola också, NICE! Känner att jag bara blir brunare och brunare för var timme som går! Tror dock att jag har bränt mig lite men det lägger sig nog fort.

Nu ska jag fortsätta med att att ladda hem en massa program & högst på listan står MSN som jag inte fick ner i skolan! Måste ju ha MSN ♥



Kom ihåg mig?