Nice day

, Kl. 20:24 |
Har varit i farten hela dagen idag känns det som! Stack inom H&M med Bine efter skolan och köpte röd hårfärg, concealer & ett par solbrillor! Därefter tog vi tåget till Kristianstad och mötte upp några killar som sålde förköpsbiljetter till lokalfesten. Lite kul att de ställde sig och tittade på oss och så sa en av dem: "Ska ni två komma?" Vi bara: "Ja.." Så sa han att jag gärna fick *något ord jag inte förstod* med honom på fredag! Jag fattade inte riktigt eftersom det var ett annat språk(?) haha och sa något i stil med: "Jadå, det blir nog bra! Haha sen efter de hade gått iväg sa Bine att han menade att jag gärna fick kn*lla med honom på festen! HAHAHA... så det blev ju lite fail! -.-


Åkte sedan hem efter ännu en liten tripp inne på H&M och lämnade av allt gott hos familjen samtidigt som jag laddade upp en laddning till mig själv i en burk. Efter det packade jag väskorna och gick upp till farmor & farfar! Ska sova här inatt eftersom jag både behövde farmor till ett skolarbete, men också för att internet inte går igång där hemma...


Nu: Tjockar mig med allt möjligt gott & håller på att göra klart den digitala bokredovisningen tills imorgon! Får nog be vissa om hjälp sen, ska börja koda i Flash nu och det är nästan dömt att misslyckas!








Kom ihåg mig?