Mellanperiod

, Kl. 15:27 |
Dreglade lite över Jason Dohring innan jag somnade igår! Vaknade upp av att internet inte fungerade igen, jävla mög. Pappa ringde dock och fixade problemet.

Ligger just nu i sängen med min laptop och gör inte något vettigt. Vet inte vilket humör jag är på heller, kan inte bestämma mig. Glad, ledsen, förbannad? Lite av allt antar jag. Ibland känns allt bara så... meningslöst. Jag är inne i en sådan "mellanperiod" just nu, tiden efter något dåligt och tiden innan något bra. Hate it. Vill bara att något ska hända, något bra! Något som gör att man lägger sig med ett leende på kvällen för att sedan också vakna upp med det. Det vill jag ha.

Ska fixa till mig lite nu och sedan läsa i den dumma Gösta Berling boken! Hoppas på en kvällspromenad med Fia & Kempe ikväll, det hade varit skönt.



Kom ihåg mig?