Helgen

, Kl. 14:01 |

Har varit en ganska fullspäckad helg så har inte haft tillfälle till att blogga direkt, hehe. I fredags efter jag gjort mitt matteprov (som jag antagligen failade på) stack jag & Lovisa till Kristianstad & gick i stan i flera timmar oh väntade på att Jösse skulle komma men det var ganska onödig väntan då han tog sådan tid på sig att vi var tvungna att sticka hem med bussen! Ajaaa :)

När vi kom hem till mig var det bråttom! Toabesök, håren plattades till lite, sminkningen bättrades på lite snabbt och efter det slängde vi i oss varsin pizza innan vi halvsprang upp till Färlöv! Där mötte vi Johan och vi gick sedan för att hämta Philip för att alla fyra gå hem till min farmor för att ha filmkväll i källaren med massa gottis ;) Ganska hyfsat & tack för det! Speciellt till Philip som ställde upp som min dejt :D

Sov ganska länge på lördagen och segade i köket med Lovisa innan vi började fixa till oss inför lite förfestande med Manda, Kempe, Fia & Emelie! Efter det fick vi alla skjuts in till stan för att hinna med tåget till Sölvesborg. Väl framme där satte vi oss inne på stationen & smådrack lite med härliga människor! Det kanske inte var en så bra idé dock eftersom polisen kom och tog oss! HAHA men det löste sig väldigt bra & vi promenerade sedan mot Altona & dansade röven av oss!
Tack mina underbara tjejer! ♥



Nu har precis Lovisa lämnat mig, saknar henne redan :$ Ska iaf städa upp på rummet nu, det ser ut som ett bombnerslag! Ha det så bra :)








Kom ihåg mig?