Ge mig helg?

, Kl. 14:53 |

Sitter på min APU-plats och har precis blivit klar med något som kändes som ett evighetsarbete, och är nu helt seg i skallen! :( Får kanske ta en kaffekopp snart! Har inte uppdaterat eftersom internet har lagt av hemma och sedan har jag haft fullspäckade dagar! Bor hos farmor & farfar nu också, familjen sticker till Stockholm imorgon också och jag har hela helgen planerad nu så jag hoppas inte att något skiter sig nu!

Det var ju också tänkt att Bine skulle färga mitt hår idag, men det gjorde hon igår! Så nu är jag rödhårig igen ;) Dock blev det inte så skrikigt som jag trodde, men det var bara bra för det hade nog blivit för mycket då. Har inte tillgång till någon kamera men det dyker väl upp någon bild längre fram.

Nej, nu ska jag göra klart en annan uppgift & längta ännu mer efter helgen, ciao! ♥


En vimmelbild från Altona förra helgen! Mindre bra bild, men vafan! :)







Kom ihåg mig?