Ett sånt dära onödigt test

, Kl. 22:32 |
Frågor om dig själv
Namn? -Ida
När fyller du år? - Juni
Några piercingar? - öronen
Vad har du på dig just nu? – Underkläder, t-shirt, jogging, hood och gossestrumpor (myspys haha)
Vilken årstid är bäst? – Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Att jag får vakna upp av mig själv!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har lätt för att prata och inte är rädd för att vara mig själv & så tycker jag om mina ögon också! :)
Vad är du bra på? – Att argumentera för min sak
Vem älskar du mest på denna jorden? – Min farmor!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Tillsammans!

Frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Det får nog bli Fia ;) haha
Vem är den roligaste av dina vänner? – Lovisa!
Vem är snyggast av dina vänner? – Bella

Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Min nalle
Vem är farligast i din familj? - Albin...
Vem är roligast i din familj? – Ellen
Vem är coolast? - Jag! (H)
Roligaste kvällen med familjen? - Ehh... när vi tittade på Ice Age-filmerna!

Frågor om förhållanden
Är du singel? - Japp!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, jag tror på lära känna varandra och att skapa en stadig grund om det verkligen ska hålla, och inte kasta sig in förtidigt. "All love that has not friendship for its base, is like a mansion built upon the sand" - Ella Wheeler Wilcox.
Hur många har du varit kär i? - En :)
Är du kär just nu? - Nej, det kan jag inte påstå haha

Frågor om idag
Vad har du gjort? – Sovit, suttit vid datorn och gjort chokladpudding haha
Vad ska du göra nu? – Göra klart detta och sen äta chokladpuddingen som står i kylskåpet ;)
Vad har du ätit idag? – Spagetti och köttfärssås med ruccola och fetaost!
Har du duschat idag? – Nej men jag ska :)
Är du trött nu? – Åhja
Vad händer idag? – Inget speciellt
Går du i skolan? – Japp
Har du varit i skolan idag? - Nej

- ANNAT

Hur mår du just nu? – Bra men trött
Har du piercat dig? – Japp, men bara i öronen!
Är du hungrig nu? - Inte alls faktiskt, åt precis haha
Vad är klockan nu just nu? – 18.53
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Blogg.se

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Bine
Vem ringde du senast? - Manda
Vem sms:a till dig senast? - Manda
Vem sms:a du till senast? - Manda

- Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? – En liten stund sen bara, hon sitter i rummet utanför!
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – I söndags, han kommer hem imorgon då han jobbar borta i Lund måndag-torsdag.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nej, men det finns ju alltid någon låt i varje genre som är hyfsat bra.
Har du sminkat dig idag? - nepp!

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? – nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - Har ingen speciell favorit utan gillar blandat
Vad gillar du för musik? - Rock, lugnt, pop.... lite allt möjligt!

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? -ja.
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Yes
Använder du wax? – nej
Använder du ögonskugga? – Ibland
Använder du kajal? – nej men eyeliner
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? – nej
Använder du deodorant? – klart haha!
Använder du skinspray? – Nej
Använder du parfym? – Jajemen
Använder du läppglans/läppstift? – ja
Använder du brunkräm? – ja
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande, men har uppsatt atm
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar oftast det, om jag inte är hemma!

- KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nepp!
Vem kysste du  senast? – Lue
Är du romantisk? – Jag föredrar ordet "charmig" ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Det beror helt och hållet på! Just nu känns det skönt att vara singel och fri.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Nej haha!
Vem sov du senast bredvid? – Manda, Lue, Oliver & Cahlås hahaha
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? – Nej :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – 18!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – usch nej.......
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – aldrig i livet, man vet aldrig vad som kan hända!





Kom ihåg mig?