110314

, Kl. 18:11 |

• Påbörjade projekt "Digital bokpresentation" lite smått tillsammans med Emma som ska göras i Flash.

• "Påbörjade" projekt "Jagad" på Filmlektionen.

 

En allmänt konstig dag måste jag säga, min tur och otur har skiftat hela dagen...

Fick iaf farmor att sätta in lite pengar till mig (♥) och efter det gick jag & Lovisa till biblioteket efter vi stuckit från skolan för att låna om mammas bok så att jag slipper få ännu mer böter ;) Efter det gick vi in på H&M och köpte ett par likadana leggings med nitar! Bilden på de leggings som jag lade upp igår igår bytte jag då alltså mot dessa med nitar! Hade sett dem i K-stad innan men de hade gått åt ganska snabbt & i Hässleholm brukar det finnas mer kvar när det gäller vissa saker, awesome!

Köpte även en royal blå kajalpenna till mamma som hon ska ha till 80-talsfesten.

 

 

Är helt sleten efter denna dagen, sov inte så bra inatt heller så nu hade jag tänkt gå upp till köket för att få lite mat i magen & efter det tänker jag slänga mig i sängen!!!




Kom ihåg mig?