Valje

, Kl. 10:55 |

Stressade som en galning med att duscha och annat efter att jag solat igår och efter det bar det iväg mot Valje med Fia, Kempe & Sandra! Körde inom MAXI i Bromölla och handlade en hel den... mest chips dock! Det enda nyttiga var nog Sandras vattenmelon *tjockisar* Vi slog oss då ner vid Fias sommarstuga där vi snackade på och hade trevligt med munnarna fulla utav chips! Kempe lärde även sin lilla valp Hachi att simma, duktig var han!

Flyttade in i stugan när solen gick ner och vi började frysa & där satt vi bl.a. och mös med stearinljus & berättade lite läskiga historier. Efteråt bestämde Kempe sig för att skrämma mig och Sandra när vi var ensamma i stugan så hon satte sitt ansikte mot fönstret och blåste så det blev immigt - skrek som grisar när vi såg henne HAHA! Usch.. Åkte sedan hem och jag var väl hemma vid två-tiden då vi körde lite fel och sånt!

Bild jag tog med Kempes iPhone. Hachi var busig och anföll Fia så Kempe blev sur och tog tag i honom i nackskinnet, sekunden bilden är tagen i ser ju dock inte så bra ut xD





Kom ihåg mig?