Vaken och glad

, Kl. 11:37 |
Stannar hemma från skolan idag! Börjar egentligen 12.10 men tyckte inte det kändes lönt då det kommer vara fullt med folk som ska till Siestan och det är skattjakt i hela stan & blabla. Dessutom är vi typ klara och sånt så det kändes onödigt helt enkelt! Så nu tar jag helg :D Har ledigt från idag till nästa torsdag!!

Fick tillbaka min 1 liters vodka av pappa + två cider så fest fest fest i helgen? JAPP! Klippa mig på tisdag nästa vecka, fyller 18 på onsdagen och, Åhus med klassen på torsdagen och sedan slutar vi och skriker: "SOMMARLOOOOOOOV!" Yeah!



Nu ska jag upp & äta frukost i det fina vädret och efter det ska jag göra klart det sista jag har att göra med skolan för denna terminen!


Elin

Jättesnygg bild!

sv; Ja, det tycker jag också!


M E R E I

- härlig bild!


FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P





Kom ihåg mig?