Trevliga dagar framför mig!

, Kl. 19:39 |
Har ätit min tredje pizza på mindre än en vecka nu, skärpning! Kan ju inte äta en massa sån skräpmat nu på sommaren när man ska visa sig på stranden osv. I alla fall, jag är ganska nöjd med dagens bränna och imorgon får bli sista dagen att bygga upp den på stranden innan vädret blir dåligt igen. Väldigt trist, tycker att vi alla håller tummarna för att det snart kommer tillbaka igen och så kan vi ju försöka att döda så få spindlar som möjligt... mkay?!



Nu ska jag ta en dusch och sen får jag väl fixa en massa med disken men NÄR DET ÄR KLART ska jag slänga mig i sängen och se klart "Min stora kärlek" som jag somnade ifrån i förgår(?).  Får bli en tidig kväll då jag ska upp tidigt till stranden imorgon. Dessutom ska jag till Bakken i Danmark med familjen på fredag och sedan utgång när jag kommer hem - niiiiiice! Får bli att byta om och lite sånt på tåget tillbaka haha ;)


Btw, det kommer inte att bli lika mycket bloggande för min del nu under sommaren då det finns såååå mycket mer att göra än att sitta och skriva här på blogg.se men jag ska försöka så gott jag kan! Kram.



Kom ihåg mig?