Sommarlooov

, Kl. 13:56 |
Äntligen! Kom till skolan 10.00 och fikade på lite bulle och juice haha. Har lämnat in min älskade laptop och fått mina betyg också! Hade tänkt ta bussen till stationen då vi slutade men kön till den var inte att leka med så jag, Bine & Tobbe gick istället! Tyckte liiiiite synd om Bine som hade högklackat ;) Hann snappt in på Lindex och köpa mina shorts innan tåget :D Så nu är jag glad tjej! Blev väääldigt stressigt i k-stad också. Träffade Bines mamma snabbt och sen fick jag kuta mot H&M för att hinna lämna tillbaka mina andra shirts innan bussen gick hem haha!

Kom hem för en stund sedan och har snackat med mamma & pappa lite, mamma sa också att de köper vars ett Jojo Sommarkort till mig och syrran!! Jättesnällt så slipper jag slänga ut pengar på det ;) Var ju planerat att jag skulle köpa det idag men det hann jag inte med vilket inte gjorde något nu! :)

Ska ta det lugnt här hemma nu, ska ta en powernap hade jag tänkt! Senare kommer Bine och då ska vi sedan vidare mot förfest i stan och sedan till parken för att festa!!





Kom ihåg mig?