Skönhetsvård

, Kl. 20:25 |
Bestämde mig för att lägga en ansiktsmask innan, det var ett tag sen! Roligt att det var peelingkulor i också så att man kunde gnugga haha ;) Var dock inte så smart som hade tröja på mig när jag gjorde det... men det löste sig!



Nytt shampoo och balsam också, mycket bättre än det andra Jane Hellen för normalt hår. Jag behöver för torrt och skadat hår om mitt hår ska ha chans att bli långt och fint igen.

Får väl bjuda på en osminkad bild, har dock lite svårt för sånt men det är ju trots allt så jag ser ut? Ska nog åka till solariet snart, börjar blekna igen och det är ju inte speciellt snyggt med fjortisrand när jag sminkar mig sen! Får se när jag hinner med det... kanske imorgon eller på fredag? Hm. Ser ni mina fräknar btw? Tecken på sommar!


Nu får det nog bli chill vid datorn och kanske någon film, ska vara hos farmor kl. 9 imorgon för att baka tårtor haha!



Kom ihåg mig?