Red Riding Hood

, Kl. 18:21 |
Precis tittat klart på "Red Riding Hood" med Ellen, riktigt bra faktiskt! Brukar inte gilla övernaturligt och sånt men denna var bra, dessutom var Amanda Seyfried med och henne har jag alltid gillat av någon anledning. Lite kul att både jag & syrran misstänkte precis samma karaktär i filmen för att vara vargen men mot slutet var det nog den man minst väntat sig och det är bara positivt att den inte var så hemskt förutsägbar som många andra filmer. Rekommenderas! Dock tycker jag inte att trailern gör filmen rättvisa, men det är ju upp till var och en vad man tycker om filmen.

"När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen."






Kom ihåg mig?