Kvällsbad!

, Kl. 00:02 |
Hade precis ätit upp min goda kladdkaka då Fia, Kempe & Sanna ringde och sa att de var utanför mitt hus och sen bar det av mot Hanaskog för lite kvällsbadande! Sjukt mycket folk där denna gången, lite sjukt! Hittade Bine och hennes homies där också haha ;) Men det var en trevlig kväll tjejer, tack för det!

Lite bilder från Sannas iPhone som vi tog på tillbakavägen!



Har precis duschat av allt klor nu, nice! Måste leta upp mitt läppsyl också, är helt beroende utav det för annars spricker jag i mungipan av någon anledning... men det ligger väl i väskan någonstans ;)

Ska avsluta kvällen med att somna till en film! Imorgon ska jag och mamma storshoppa mat och allt möjligt till min fest på lördag! Fest för släkt och nära bekanta och sånt nu så ingen missuppfattar haha!
Godnatt!



Kom ihåg mig?