Ida funderar

, Kl. 12:26 |
Precis vaknat till liv nu men känner inte mig direkt hungrig så ska nog ta och se en film först. Åt massa kvällsmat igår och mumsade på! Känner att min blogg har blivit en aning... trist också? Tror det har med mitt humör att göra faktiskt. Jag har inte riktigt smält att det är sommarlov och det faktum att jag inte har någonting planerat förutom att bara leva och ha kul med mina vänner. Kristianstadsdagarna från den 8-16 Juli längtar jag enormt till. Ska nog även på en minisemester till Bakken med familjen innan dess tror jag. Men just nu, allt dö-tid i veckorna verkar för mig ganska ointressant och då blir inte blogginläggen så roliga att läsa... eller det kanske bara är jag som känner så? Hm. Kan ju ta och fota syrran när hon kommer hem från avslutningen i hennes klänning kanske? Om hon inte redan har kommit hem, tror jag får kolla upp detta! På återseende... eller borde jag kanske skriva "på återskrivande" ? :$

Lucas

mycket trevlig blogg :)





Kom ihåg mig?