Granen står så grön och grann i stugan

, Kl. 18:14 |
Kom hem från Bromölla för lite mer än en timme sedan. Var först i Tollarp igår men där hände det ingenting så pappa kom och hämtade oss där för att sedan köra oss till Gualöv där Robin Lindblom hade sin 20-årsfest! Mycket trevligt och det blev kanske liiite mycket dricka, men äsch! Hade riktigt kul så tack alla för det! Vaknade sen upp hemma hos Robin, sov en hel del och satt sedan på deras trädäck i den heta solen där Robin, Freddy, Pierre och Björk käkade flottiga pizzor - själv krängde jag i mig 3 sallader haha!

Tog lite McDonald's mat i K-stad sen och ännu mer mat när jag väl kom hem... är det konstigt om jag fortfarande är lite hungrig...? Hm, tror jag ska chilla lite nu, ta en dusch(!) och sedan äta lite glass :)

Vi hittade en julgran på ovanvåningen i Folkets hus i Gualöv igår hahaha!

Sanna är söt!

De dekorerade senare granen med kondomer, mycket fint! Min självlysande kondom försökte Sanna sno åt sig men jag tyckte inte riktigt att hon skulle få det så jag stoppade den i munnen och sprang iväg :$
(Den första bilden tillhör Sanna & den andra tillhör Sandra)





Kom ihåg mig?