Gamla pics från farmors dator

, Kl. 17:44 |
Sitter hemma hos farmor & farfar just nu! Har snackat med henne om shortsen jag köpte för ett tag sedan & det blir de mörka! Dock gick den ena knappen av på dem när jag skulle ta av dem efter jag provat dem så nu har vi ringt runt och sånt till Lindex och de var snälla att lägga undan dem tills på fredag i Hässleholm även om de bara lägger undan plagg en dag i vanliga fall! Så på fredag efter skolavslutningen blir de mina! :D

Har suttit och kollat igenom lite bilder på farmors dator haha, slänger upp några här!

Från ett kalas för 2 år sedan, titta så glad jag ser ut! ;) (Hemma hos farmor & farfar)

Söt bild på min syster ♥


En släktmiddag i vintras hemma hos farmor & farfar! Jag & syrran satt och camade med Mark & lite annat skojigt!

Ser ni så rött mitt hår var innan?! Sen bara försvann det...

"Söt" bild...





Kom ihåg mig?