Daddy's little girl?

, Kl. 13:14 |
Tittade på Rouge inatt, familjen undrade nog varför jag poppade popcorn mitt i natten haha! Filmen var bra och det var den jag hade sett en gång förut men jag kom bara ihåg någon liten scen mot slutet så det gjorde verkligen ingenting! Kom sedan på lite i tre när filmen var slut att det inte alls var klockan 16 som jag skulle till frissan utan 11.30. Blev att bara sova några timmar och sedan upp igen! Kom tillbaka för en stund sedan med mycket kortare hår..

Min syster när jag kom hem: "HAHAHA nu är det bara silkesdiadem med en rosett på och en klänning som fattas!" Känner mig som pappas lilla flicka.. fast nä, jag är farmors lilla flicka! :) Haha men ska vara mer rädd om håret nu så att det inte blir lika slitet och får nog ta och klippa det oftare än vad jag gjort tidigare!

Här är en mindre bra bild! Hann precis ta den innan systemkameran dog... dessutom ser håret kortare ut i verkligheten!


Anonym

älskar dig!





Kom ihåg mig?