"4 timmars sömn och 1000 mygg ett senare"

, Kl. 09:29 |
Bra stavning där Sandra! Fått för lite sömn sa du? ;)

Okej, nu är det såhär att jag, Kempe & Sandra har tältat i Immeln inatt. Handlade först en massa på Willys. Körde mot Immeln. Det var mycket mygg. Svårt att köra och Rufus (Sandras bil) började ryka ett tag. Vi fick stå stilla och vänta ett tag innan vi kunde backa ut. Seeeeeeen parkerade vi bilen och tog med all vår packning och satte upp det vid ett trevligt ställe. Ännu mera mygg. Satte upp tältet och sedan grillade vi korv... nästan i alla fall. Åt lite korvbröd och ketchup. Kempe & Sandra sjöng mig till sömns innan de hittade på lite hyss på natten som inte jag märkte något av. VAKNA. Ska vi bada? Nää, vi åker hem i stället. Nu är jag hemma.

Passande bild? I think so.


Är galet trött och har en hel kväll/natt framför mig att överleva... huuuur ska detta gå! Kommer vara helt övertrött och speedad höhö. Nu ska jag ut och sola, sen fixa mig & sedan iväg på ännu mera skoj med tjejerna!

Karolina

Fin blogg :)


Karolina

Sv: Tack så mkt :)



Hur mår du?





Kom ihåg mig?