18 and life to go

, Kl. 11:45 |

Mamma, Ellen & Albin kom in och sjöng för mig i morse & jag fick min efterlängtade väska + lite pengar! :D Har fått sätta mobilen på ljudlös också för alla som smsat hela tiden haha, känns nästan som om jag inte sovit alls! Har också suttit och tackat alla som grattat mig på facebook precis & jag tackar så jättemycket - ni är underbara mina vänner! ♥ Nu ska jag upp till min syrra och äta frukost och ta en huvudvärkstablett då huvudet bara spränger! Får se om Lovisa kommer ikväll eller inte, ser lite mörkt ut just nu... får roa mig med syrran annars då det inte blir någon utgång heller! Menmen, imorgon ska jag i alla fall med It-Media 2:orna till Åhus :D och sedan ska jag & Bine ha kul i parken på fredag! ;)



Visar upp väskan senare också, ciao så länge!

Fanny

Grattis igen ida :)





Kom ihåg mig?