Taking joy in living is a woman's best cosmetic - Rosalind Russel

, Kl. 18:52 |
Åt kladdkaka nyss med familjen + farmor & farfar! Ringde sedan till polisen och därefter Bine och vi struntar i festen ikväll! Kanske är bäst så då jag inte är HELT frisk ännu...



Lade mig istället i min säng och läste "TID FÖR DIG". En skönhetsbok jag fick av min moster i söndags då vi firade min morbor. Ganska strikt och tråkig bok, finns mycket bättre! Blev lite irriterad faktiskt, vem har tid med allt som står i boken liksom? Då kan man inte ha så mycket annat runt omkring sig. Texten är liksom skriven på ett sådant självklart vis, att man ska ha tid till att sova lagom lång tid, morgongympa på morgonen, ta hand om sitt ansikte och träna sin kropp, småövningar på jobbet, ansiktsmasker och hårprodukter hit och dit. Skulle man hinna med allt som står så får man aldrig något annat gjort haha! Dessutom skulle man nog inte få så mycket till socialt liv...








Kom ihåg mig?