Trerättersmeny & Kristianstadsdagarna

, Kl. 01:42 |
Åt på Rosegarden med familjen vid halv sju igår (klockan är ju trots allt över tolv på natten...) och åt en trerättersmeny - behöver jag säga att jag var mätt som aldrig förr då jag gick därifrån? Men gott var det allt! Räkcoctail som förrätt, kycklingfilé på grillspett med jordnötsås och ris till huvudrätt och friterad banan & glass till efterrätt. Efter middagen mötte jag upp Bine med familjen vid karusellerna. Åkte lite med Albin och blev en aning åksjuk efter det faktiskt haha, åk inte "Over the top" efter du ätit...

Bild från google, min såg mycket godare ut! ;)


Sa sedan hejdå till familjen och gick med syrran, Kempe, Sanna & Fia resten av kvällen. Åkte ännu mer karuseller då det blivit mörkt och satt i öltältet m.m. Hemma nu och har ätit en fralla så nu hade jag tänkt tvätta av mig och sedan gå och lägga mig - blir Kristianstadsdagarna imorgon igen! Godnatt :)



Kom ihåg mig?