Stan > Gualöv > Bromölla > Hem

, Kl. 21:02 |
Home sweet home? Har inte sovit ett smack i natt, är så galet trött nu så det finns inte haha. Åkte iväg med familjen till stan vid två och fixade lite ärenden på banken innan de släppte mig på rese. Köpte lite McDonald's och hoppade på bussen till Gualöv! Gick hem till Kim där även Robin va och diskade åt Kim... HAHA! Det blev ganska fint om man jämför med innan ;) dock skulle jag verkligen vilja röja undan där, tänk er en riktig ungkarlslya med gamla ölburkar staplade på borden, matrester och odiskad disk överallt, pizzakatonger i hörnen och dessutom en massa barnmatsburkar (eftersom han har barn) och spritflaskor! Ska lova mig själv att diska efter varje liten sak när jag flyttar till lägenhet :D Men får väl se hur det blir med det. Åkte sedan vidare till Bromölla där jag mötte upp Mulle så att han kunde få tillbaka sina hörlurar han glömde i helgen.

Har nu ätit en jättegod pastasallad som mamma & pappa kokat ihop! Fjärilsmakaroner, kyckling, gurka, tomat, paprika (har jag klarat mig utan), tre olika sorters melon, fetaost, rädisor, sallad och lite tzatzikidressing på det. Knaprade även på lite chips vid sidan av. Mätt och belåten sitter jag nu här vid min älskade dator ♥

Bild från google.se


I natt måste jag få sömn, ska in till stan imorgon och handla present till Eddie & Nilssons 21-årsfest imorgonkväll :)

Lovisa

Tycker det hade varit kul om du och jag storstädade Kims lägenhet någon gång :D Seriöst





Kom ihåg mig?