Kaffe och pms

, Kl. 15:51 |
Har tänkt lite, och jag tror att kaffe verkligen är min stora kärlek! Antagligen den bästa drog som finns. En kopp och mitt humör bara stiger rakt upp, jag blir glad och kan nästan inte sluta le! Kände mig lite emo för en stund sedan då jag har pms atm men kaffet bara tog bort det! I alla fall för stunden. Dock tror jag faktiskt att jag ska ta tag i saken och köpa de där receptfria tabletterna mot pms på apoteket snart och ta reda på om de verkligen hjälper. Även om jag skjuter upp mensen med p-pillerna (bara nu under sommaren dock) så slipper jag inte pms och det är otroligt jobbigt. Jag vet många av mina vänner som inte har något som helst problem med sånt men så är det inte i mitt fall, tyvärr. Det kan totalt förstöra mina dagar, blir f-r-u-t-a-n-s-v-ä-r-t arg över småsaker, det räcker att någon bara säger "nej" ibland och jag känner att jag mycket väl skulle kunna slita av allt mitt hår i ren ilska för att i sekunden efter börja storböla som ett litet barn. Ganska jobbit både när jag vistas runt folk och är ensam, dock brukar jag ofta dra mig undan då jag ha det och varna andra om det även om det ibland blir så att jag skriker ut gråtandes: "Låt mig vara, jag har pms!" Haha hade någon spelat in de gånger jag fått damp och börjat skrika och gråta för ingenting hade jag tyckt jag verkat jättejobbig men saken är ju tyvärr den att jag inte kan hjälpa det, hormonerna bara tar över. Ni som inte har något problem med detta tycker nog att detta låter jättetramsigt men det finns nog en hel del som vet hur det är och känner igen sig! Nog om detta, nu ska jag leka i photoshop!




Kom ihåg mig?