It's Friday!

, Kl. 12:44 |
Började regna, åska och braka som fan igår så pappa stänge ner internet haha. Låg och tittade på Friends innan jag bestämde mig för att sova. Tror ni jag kunde sova? Näää. Var vaken kanske 3 timmar extra men sen äntligen kom John Blund och sen dess har jag sovit underbart! Behövdes verkligen :D Nu har jag en del att ta tag i! Äta frukost och sedan fixa till mig lite för att sticka in till stan och möta upp Lovisa + köpa present! Efter det blir det hem och fixa sig + äta middag. Får se hur det blir med förfest också, men det ordnar väl sig.

Önskar er en trevlig fredag! Får se om det kommer upp fler updates senare idag, kan bli aningen stressigt...

Bjuder på två "efter-stranden"-bilder för ett tag sedan! Hatar det nya trista vädret, min solbränna är ju nästan borta (i alla fall i ansiktet) men såg på vädret igår att det skulle bli ganska fint lördag-söndag så då ska jag verkligen ta vara på det!



Kom ihåg mig?