Ännu en awesome kväll

, Kl. 12:26 |
Blev tjejmiddag (+ Fidde) hos Fia igår och blev bjudna på en grymt god pastagratäng och sallad! Hade bestämt mig för att vara nykter då jag var bakis men bestämde mig en stund efter vi varit där att "det ville jag inte alls vara" så Matilda var snäll och skjutsade hem mig så att jag fick min sprit. Seeeen blev det drickarspel som slutade med att en hel del drös fulla tjejer hoppade på bussen in till Kristianstadsdagarna en stund efter. Hade otroligt kul även denna kväll! Blev mest att jag, Lovisa & Sanna lullade runt i stan då vi tappat bort de andra, satt bland annat på kyrkogården och söp, rökte (inte jag dock...) och berättade om spöken osv. haha. Dansade pizzadansen längst fram vid en scen dessutom och Lovisa krockade ihop med Sanna så att hon fick näsblod hahaha. Tog bussen hem 01.20 med Lovisa och däckade ganska fort efter jag tvättat av mig och lagt mig på kudden ;)

Nu åker Lovisa snart tillbaka till Småland & sen kommer hon tillbaka på onsdag så då ska jag lägga mig på en solstol i poolområdet!



Kom ihåg mig?